It's friday friday.....

Ja idag e det ju fredag:D
så otroligt jobbigt med 2,5h matte som sista lektion men men
har haft en otroligt bra vecka förutom i måndags världens sämsta dag då...
idag så träffade jag Batman:D(saknat henne) vi gick en runda på gustav och triangelen så jag fick köpa en halsduk vantar och ett par swarovski örhängen då jag tappade mina i havet när jag va i Turkiet.
sen så snackade vi om allt möjligt men det blev inget av våra random biobesök.
när jag kom hem så kollade jag idol med Misia (hon saknar mamma)
men nu ska jag kolla film och sen sova för det är nämligen upp och jobba imorgon:D








a song that is often stuck in your head



elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0