fredags mys

hejhej
idag så mår jag bättre så jag hängde med mamma och handlade och sammtidigt växlade tillbaka dom turkiska jag hade kvar till svenska sen så kom danne så åkte vi till ica maxi och ja min bror orkade inte stå upp medans vi väntade på mamma skulle kolla en lott eller något så han hoppade i vagnen:D
i alla fall så åt mamma lars och danne räkor och annat idag medans jag fick en sån frystpizza fr jag tycker nte om räkor och vi hade konversationer som mamma inte kunde va med i då hon inte tycker om vår humor för hon gillar inte   pang ibygget,men in tights mm....
men men jag har nu min älskade ben&jerry cookie dough i frysen och en riktig cola inte sån äclklig peppsivatten som dom har i turkiet utan riktig cola happy face:D
nu ska jag antagligen gå ner och baka hehe

elli



deta är då danne på ica maxi idag





4-a song that calms you down




vill bara tillläga att om jag tar en källa från någons blogg så säger jag det i det inlägget jag har hittat denna 25days25songs när jag hade tråkgt för några dagar sedan och den hittade jag inte på någon blogg

elli

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du e bäst. du behöver inte berätta för någon om du kopierar någons blogg, lägger dom ut saker så får dom räkna med att andra kan kopiera... bara löjligt av vissa att ens kommentera!!

2011-09-03 @ 00:34:52
Postat av: mammis anna

söta Daniel :-)

2011-09-03 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0