Nervös människa här!

Vaknade imorse av en mardröm och skrek efter pappa som vanligt (men oj jag e hos mamma och ensam) så smsade han så han ringde sen somnade jag om igen LOL
Ja som ni vet så åker batman till england imorgon så då får jag bloggen för mig själv:( ta med mig i din resväska vici.
Idag har det varit/är sjukt varmt hela 23grader här.
Riktigt nervös människa här för om typ 1 vecka kommer svaren på vilket gymnasie jag ar kommit in på och på fredag så är det första gången som jag rider en lektion på över 6månader(nervöst) min sits suger och mina hälar suger också för dom vill inte peka ner så mkt som dom ska(Joys ord "och tryck ner dina jövla hälar elli!!!!")
I alla fall så e jag säker på att jag har fått er att somna av detta inlägg men struntsamma (typ)
Nu ska kameran fram här ska det fotograferas och Misia är modellXD

Love
Elli

Kommentarer
Postat av: 15 ÅR OCH GRAVID

taack :) söt bild!

2011-06-30 @ 16:15:00
URL: http://youngpregnant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0