Nattbloggning:P

Hej(god natt?)
haha ligger här och bloggar i sängen ska sova måste upp och jobba tidigt imorgon med:D(och ja jag ser fram emot det)
I alla fall så har jag jobbat idag och ridit med molly och fanny.
red såklart melodie upptäckte att jag glömt sporrarna hemma få vi skrttade hem till mig och hämtade dom och klagade på alla blar som gasar när dom ser oss komma skrittandes.Melodie var riktigt fin idag helt perfekt genom hela ridpasset.
Mamma jag och lars har hunnit med att kolla på 2 filmer ikväll den ena kommer jag seriöst få mardrömmar av:( och den andra blev dryg mot slutet.

måste bara berätta vad min bror sa igår när vi alla satt och åt middag.

danne- men då heter det "en bonde flera Lars*
vi satt och snackade om sånna riktiga bönder så var min bror lite rolig med lars om detta men vi alla skrattade.

nej nu måste jag sova om jag ska kunna gå upp imorgon

god natt
elli<3


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Sötisar <3<3<3

2011-07-24 @ 12:21:20
Postat av: Anna

Är det inte lite barnsligt av vissa som skriver mammy som signatur? bebisspråk på högsta nivå... du vet ju om att dom läser din blogg... dom där nyfikna "dagisbarnen" med falska vänner..

2011-07-24 @ 12:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0