dålig uppdatering

HejHej det har varit riktig dålig uppdatering jag vet.Det ska bli bättre Ja det har inte hänt så mycket. Jag har varit hos min pappa och på sommarrocken i svedal(ni som inte har varit där åk dit nästa år lovar det e riktigt roligt där) har även fått ett tränigns schema som min pappa var gullig och gjorde till mig så jag kommer igång nu med träningen har även köpt ett nytt objektiv till min kamera ( objektvet är ett canon EF75-300 mm F/4-5.6 III) har dock inte hunnit prova det riktgt men ska göra det imorgon om jag hinner. Batman vet jag inte riktigt var hon är för ena stunden är hon i englan nästa i sverige och nu e hon på kreta (lyllosen) Om 23 dagar så sitter jag på ett plan till Turkiet ska försöka blogga lite därifrån men det kanske inte händer. Elli<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0