Dagen (än så länge) :P

Hejsan svejsan
idag så har mamma och jag varit på entré och shoppat lite som jag behöver innan vi åker till turkiet som shorts och toppar speciellt shorts ¨då jag bara hadde 2par innan.
i alla fall så har det varit en tjejdag med mamma och snart så ska anette komma så vi kan grilla (fast att jag typ bara äter sallad jag är lite kanin av mig älskar sallad)
jag sitter i alla fall här framför min laptop på min yogaboll (tror jag det heter) och bloggar lite.

hände lite roliga grejer i bilen på väg till entre som:
mamma- jag tycker inte om din tröja det är därför jag inte stryker den. och när köpte du den?
jag- VA?! den e fin den e helt perfekt vad har du emot den?! och jag fick den av jonna när jag fyllde fjorton.

och sen har jag gått och stört mig på det hela dagen:P

men i alla fall så ska jag fortsätta att lyssna på musik och rama in en bild:D

love
elli<3

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahaha.. menade ju inte så illa hahaha

2011-07-19 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0