Breakout let the party start gonna stay out gonna break some hearts....

HejHej
Jobbade idag också:)
Det blåste så mycket så jag va tvungen att gå med min cykel till jobb och sen började det regna.Fast det hände lite roliga grejer i stallet idag.
Jag och emma mockade och tömde vattenhinkarna så min skottkärra va över full + där va vatten i från hinkarna vad händer när jag ska dra upp den för en liten backe inne i stallet? jo skottkärran tömmer sig själv och allt åker ur och allt vatten med och när vi hade fått upp allt och sopat bort allt vatten så välter skottkärran igen.Efteråt skrattade vi bara:D
men sen så kom mamma med lunch för den hade jag glömt hemma och när jag kom hem så va det duschen och sen somnade jag på soffan och nu sitter jag här:P
händelserik vecka har det varit tycker jag men men...
Jag är helt slut så jag ska lägga mig och kolla på film och sen sova:D

17 dagar kvar tills jag åker till Turkiet:D:D

love
elli<3


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ja, snart sitter vi på planet, snart får vi sol och bad, ska bli sååååå nice. Och vi ska ha sååååååå kul allihopa, tänk vad vissa går miste om !!!!! Nu ska vi bara shoppa det sista, sen kan man börja packa hahahaha.. fast Joy har väl redan packat och packat upp 98 gånger hehehe... ha en bra dag, kramelikram

2011-07-25 @ 10:19:44
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D!

förlåt för sent svar, men mycket jobb nu!

2011-07-25 @ 11:12:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0