bob marley klocckan 8

hallåja! Batman här. Spiderman är i turkiet och jag saknar henne...
Men jujst nu, typ klockan ÅTTA på morgonen orkar jag inte sakna henne x) Jag orkar inte göra något egentligen så jag ligger här i min säng (som jag älskar mer än något just nu) och lyssnar på Bob marley. Sjukt härligt.


Thy heart will cry when thy gaise upon my beloved gods, the charactors in true blood♥
Vilket jag ska göra, när jag fixat något att dricka. som jag inte orkar. KLOCKAN ÄR ÅTTA! UNDER SOMMARLOVET! Annars hade jag inte dampat. Resten av året sover jag till typ 9 på helger och till 6 på vardagar x)
Ja, ni är jätte intresserade av mina sovvanor...
Nu ska jag niog ta den där drickan. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Elli

Men tack för att du orkar sakna mig dom typ 5min och sedan så behöver jag ha tag på dig men du e typ omöjlig att få tag på Batman och så att du vet så saknar jag dig och jag ska blogga så fort jag kommer hem:D<3

2011-08-17 @ 17:20:45
URL: http://batmanspiderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0